نامه برادر سمیه توحیدلو به خواهر دربندش

محمدحسین توحیدلو در نامه‌ای به خواهرش سمیه توحیدلو که هم‌اکنون نزدیک به ۵۰ روز است در بازداشت غیرقانونی به سر می‌برد استقامت و اندیشه سبز او را ستود. به گزارش «موج سبز آزادی» متن این نامه که در صفحه شخصی فیس‌بوک محمدحسین توحیدلو درج شده به شرح زیر است:

سمیه جان
هرروز صبح با امید شنیدن خبر رهایی تو از خواب بلند می‌شویم با خود می‌گوییم شاید امروز اسمت در لیست آزادشدگان باشد. چند روزی است که دست‌های نیازمان روز و شب برای آزادی تو به سوی خدا دراز است و به او امید بسته‌ایم گرچه می‌دانیم هیچ در و دیواری نمی‌تواند روح بلند تو را در بند کشد، تو آزاده‌ای و اسطوره مقاومت.
اندیشه سبز تو هیچ‌گاه در کنج زندان نمی‌ماند. می‌دانم سکوت و تاریکی زندان سخت است و طاقت‌فرسا ولی با ایمان و توکلی که از تو سراغ دارم یقین دارم که این روزهای ظلمانی را با نور یاد خدا و مناجات با او برای خود روشن می‌کنی و سکوت سلول را خلوتکده نیایش با معشوق می‌نمایی چون پدر و مادر به تو یاد داده‌اند که تنها و تنها اوست که می‌تواند آرام بخش و تسکین‌دهنده جان باشد.
خواهر عزیزم، روز و شب برایت دعا می‌کنم. وجودت پر از امید و توکل باد! به امید آن روز که بیایی تا مادرت با اشکهای شوق غلطیده بر گونه‌اش روزه‌اش را افطار کند. روزه‌ای که از هنگام رفتنت تا کنون مهمان خانه ماست. بیایی تا پدرت با غرور و افتخار سجده شکر به جا آورد. بیایی تا همسرت خانه را برای مقدم تو گلباران کند و باز نغمه‌های شادی‌آفرین تو در آن جاری شود.
استقامت به پای تو سجده می‌زند سمیه جان
به وجود نازنینت افتخار می‌کنیم
برادرت: محمدحسین

0 نظرات:

ارسال یک نظر