خبرهایی از اوین-محمدرضا جلایی‌پور با خانواده‌اش ملاقات کرد

برخی اعضای خانواده محمدرضا جلایی‌پور، سخنگو و مسوول پویش موج سوم، بعد از ۴۸ روز امروز موفق به ملاقات وی در زندان اوین شدند.

به گزارش «موج سبز آزادی»‌، مادر، برادر و مادر همسر محمدرضا جلایی‌پور، امروز موفق شدند طی یک ملاقات حضوری عزیز دربندشان را پس از ۴۸ روز ببینند. به گفته همسر جلایی‌پور، روحیه محمدرضا و خانواده وی در این ملاقات به قدری خوب بوده که ماموری که آنان را در این دیدار همراهی می‌کرده، از روحیه خوب خانواده و این عزیز دربند بهت زده شده و متعجبانه پرسیده است: شما چرا گریه نمی‌کنید؟

جلایی‌پور در این دیدار گفته است در طول این مدت، عنایات خاص خداوند شامل حالش شده و توانایی‌های روحی قابل توجهی به دست آورده است. او گفته است که هر نمازش را یک جا می‌خواند، یکی را در طبقه دوم مسجدالحرام، دیگری را در مسجدالنبی یا مسجد کوفه. جلایی‌پور در این دیدار گفته است که طولانی‌ترین مدت را در انفرادی سپری کرده ولی با این حال مهارت‌های زیادی برای زندگی در انفرادی را برای خود و دوستانش کشف کرده که زندگی در تنهایی را برایشان راحت‌تر کرده است.
جلایی‌پور گفته که روزی ۱۰۰۰ بار در سلولش راه می‌رود و ورزش می‌کند و موفق به حفظ بخش‌های زیادی از قرآن شده است. او همچنین گفته که از دو روز پیش به بند عمومی منتقل شده است و به همراه ۴ نفر دیگر در یک سلول است. این افراد البته هیچ یک از فعالان سیاسی شناخته شده نیستند. در این دیدار که حدود نیم ساعت به طول انجامیده جلایی‌پور ابراز امیدواری کرده است که به زودی تکلیفش معلوم شود.

0 نظرات:

ارسال یک نظر