علت عجیب بازداشت مدیر سابق ایسنا

روز سه‌شنبه 13 مرداد ميرحميد حسن‌زاده مديرمسئول سايت قلم‌نيوز با حکم دادگاه انقلاب بازداشت شد.اما سایت ثانیه نیوز، نزدیک به پسر احمدی‌نژاد در استدلالی عجیب درباره علت بازداشت وی، استفاده از همکاری برخی پرسنل ایسنا را علت این بازداشت اعلام کرده است.
این سایت نوشت: وی از زمان مديرعاملي فاتح در ايسنا -در زمان دولت خاتمي- از افراد نزديك به وي محسوب مي‌شد و در انتخابات اخير نيز به همين واسطه به مديرمسئولي سايت اصلي ميرحسين موسوي (قلم نيوز) منصوب شده بود.
فاتح كه پس از مرخصي و بازگشت از انگليس، رياست کميته تبليغات و اطلاع‌رساني ستاد ميرحسين موسوي را برعهده گرفته بود، با كمك حسن‌زاده، تعدادي از نيروهاي جهت‌دار و افراطي خبرگزاري ايسنا را در سايت قلم‌نيوز به كار گرفت كه از جمله آنها مي‌توان به افسانه پرچكاني اشاره كرد كه از جمله مديران تحريريه ايسنا است و در عين حال سردبيري سايت قلم نيوز را بر عهده داشت.
به همين علت نيز قسمت قابل توجهي از توان نيروهاي ايسنا در ايام انتخابات و پس از آن در جهت تهيه خبر براي اين سايت مصروف مي‌شد که خبرنامه دانشجویان ایران جزئیاتی از این همکاری ها را قبلا منتشر کرده بود.
حسن‌زاده پس از كنار رفتن فاتح و نادعلي از مديرعاملي ايسنا، مدتي سرپرستي اين خبرگزاري را بر عهده داشت.

0 نظرات:

ارسال یک نظر