همسر ابطحی بار دیگر خبرهای دروغین رسانه‌های حامی کودتا را تکذیب کرد

فهیمه موسوی نژاد، همسر محمد علی ابطحی در گفت‌وگو با «موج سبز آزادی» با اشاره به خبری که در برخی روزنامه‌ها درباره محتوای سخنان ابطحی با خانواده‌اش درج شده بود، گفت: ما هیچ وقت چنین سخنانی را از آقای ابطحی نشنیده‌ایم و مشخص نیست که این روزنامه‌ها با چه هدفی دست به انتشار چنین مطالب کذبی می‌زنند.

به گزارش «موج سبز آزادی» روز سه شنبه روزنامه جوان که متاسفانه به‌رغم وابستگی علنی به سپاه پاسداران، هیچ ابایی از خبرسازی و دروغ‌پردازی علیه زندانیان بی‌دفاع ندارد، ادعا کرده بود که ابطحی به خانواده‌اش گفته: «کاملا ‌حالم خوب است،‌ جایم راحت است و اتاق خوبی دارم و ‌روزی دو ساعت در فضایی شاداب قدم می‌زنم ... لازم نیست پیش هیچ کس بروید و فضاسازی کنید .... در این بحث‌های سیاسی و امضاهای دسته جمعی هرگز وارد نشوید. در ایران اتفاق مهمی افتاده و ما هم بخشی از تقصیر را به عهده داریم که باید تقاص آن را پس بدهیم ... اکنون پس از 20 سال توفیق خوبی پیدا کردم و در حال انجام کارهایی هستم که تا کنون فرصتش نبود، مثل خواندن قرآن و تدبر در فهم آن...»!!!

اما در واکنش به این ادعاهای سراسر کذب و داستان‌های خنده‌دار که مشخص نیست از توهمات کدام داستان‌نویسی تراوش کرده، خانم فهیمه موسوی‌نژاد، همسر آقای ابطحی، در گفت‌وگو با «موج سبز آزادی» مطالب منتشر شده در روزنامه سپاه را به کلی تکذیب کرد و گفت: در تماسی که دو شب قبل با همسرم داشتیم، وی بیان کرد که وضعیت و مکان حبس او هم‌چنان مانند گذشته است و هیچ چیز تغییر نیافته است.

موسوی‌نژاد افزود: آقای ابطحی گفت که هنوز در انفرادی به سر می برد و بازجویی‌ها همچنان ادامه دارد. او درباره آینده پرونده‌اش هم اظهار بی‌اطلاعی کرد و در عین حال به ما گفت که منتظر آزادی من به این زودی‌ها نباشید.

گفتنی است روزنامه «دنیای اقتصاد» نیز در شماره امروز، چهارشنبه چهاردهم مرداد، خبر کذب روزنامه دروغ‌پرداز جوان را با تیتر تاسف‌بار «جایم خوب است و پس از 20 سال قرآن خواندم» نقل کرده است که جا دارد در شماره‌ی فردای این روزنامه، این خبر تکذیب و اظهارات همسر آقای ابطحی منتشر شود.

0 نظرات:

ارسال یک نظر