بيانيه جديد كارگزاران: مسئولان به وضع خطیر کشور و نظام توجه کنند

حزب کارگزاران سازندگی ایران با انتشار بیانیه‌ای از «برخورد با مردم و زنداني كردن جوانان بي گناه و هتك حيثيت شخصيت ها و جريان هاي سياسي منتقد نتايج اعلام شده انتخابات» انتقاد کرد و خواستار توجه مسئولان به وضع خطير كشور و نظام به جاي اصرار بر ادامه‌ي مواضع نامناسب بر اثر عصبانيت، و نیز خواستار افزايش همگرايي سياسي و پركردن شكاف‌هاي موجود در مجموعه خانواده انقلاب شد.

به گزارش «موج سبز آزادی» به نقل از سایت حسین مرعشی، سخنگوی این حزب، متن کامل بیانیه حزب کارگزاران به شرح زیر است:

ملت شريف ايران

در شرايطي كه انتظار مي رفت مسئولان سياسي ، امنيتي و قضايي كشور ، در صدد جبران اشتباهات ايام پس از انتخابات در برخورد با مردم و زنداني كردن جوانان بي گناه و هتك حيثيت شخصيت ها و جريان هاي سياسي منتقد نتايج اعلام شده انتخابات رياست جمهوري دهم بر آمده و براي ترميم شكاف هاي سياسي شكننده موجود در كشور اقدام نمايند ، شاهد برگزاري عجولانه و بدون تشريفات قانوني اولين جلسه ي دادگاه فرزندان رشيد و مظلوم امام و انقلاب اسلامي بوديم. دادگاهي كه به جاي كيفرخواست حقوقي با قرائت يك بيانيه ي سياسي تمام عيار آغاز و بدون رعايت تشريفات قانوني از جمله حقوق بر حق افراد در انتخاب وكيل ادامه يافت.


مسئولان محترم بايد متوجه وضع خطير كشور و نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده و بجاي اصرار بر ادامه ي مواضع نا مناسب بر اثر عصبانيت ، در جهت افزايش همگرايي سياسي و پركردن شكاف هاي موجود در مجموعه خانواده انقلاب تلاش كنند.

حزب كارگزاران سازندگي ، حزبي كه در چهارچوب قانون و نظام جمهوري اسلامي فعاليت كرده و خواهد كرد، تاكيد مي كند كه راه حل مشكلات فعلي، دفاع از حقوق ملت و عمل همه ي اركان و نهاد هاي نظام به قانون است. برگشت به قانون دفاع همه ي شخصيت هاي سياسي و نهادهاي نظام از حقوق ملت ، راه برد اساسي خاتمه دادن به فضاي متشنج فعلي است.

ادامه ي برخورد هاي غير قانوني با فرزندان در بند انقلاب و نظام و استفاده ي ابزاري از ايشان براي اعلام مواضعي كه هيچ ارزشي قانوني و حقوقي و مبناي شرعي نداشته و بستن همه ي راه هاي حقوقي ملت ، باعث پيچيده تر شدن اوضاع و افزايش نگراني عمومي خواهد شد. اميدواريم مسئولان كشور به موضع اعتدال باز گشته و زمينه را براي رفع بحران هاي فعلي فراهم سازد.


حزب كارگزاران سازندگي ايران

0 نظرات:

ارسال یک نظر