اخراج خانم نرگس فتحی سردبیر شجاع رادیو جوان به‌خاطر...

به گزارش خبرنگار آینده، احمدی مدیر شبکه رادیویی جوان در اقدامی عجیب نرگس فتحی، سردبیر برنامه صبح‌گاهی "یک صبح، یک سلام" را به‌خاطر پخش زنده گفتگوی هانیه جوادی‌منش، گزارش‌گر سطح شهر این برنامه با یک سرهنگ نظامی اخراج کرده است.

در میان حوادث پس از انتخابات ریاست‌جمهوری، برخورد غیرحرفه ای و متداول یک درجه‌دار نظامی با گزارش‌گر زنده برنامه رادیویی واکنش‌های متفاوتی به‌همراه داشت، ولی مدیر این شبکه در راستای اقدامات عجیب خود، حمایت جالبی از نیروهای این شبکه انجام داد.

به گزارش خبرنگار آینده، احمدی مدیر شبکه رادیویی جوان در اقدامی عجیب نرگس فتحی، سردبیر برنامه صبح‌گاهی "یک صبح، یک سلام" را به‌خاطر پخش زنده گفتگوی هانیه جوادی‌منش، گزارش‌گر سطح شهر این برنامه با یک سرهنگ نظامی اخراج کرده است.

جالب است که در صدای پخش شده از رادیو و پس از آن فایل صدایی که در سایت ایران صدا منتشر شد، گزارش‌گر این برنامه نه تنها موضوع غیرمتعارف و عجیبی را مطرح نکرده بود، بلکه در هنگام برخورد زشت سرهنگ نظامی، با متانت به تمامی سوال‌های وی پاسخ داد و حتی دلایل غیرمنطقی او را نیز پذیرفت!

البته باید هنر گزارش‌گر و جسارت سردبیر برای عدم قطع ارتباط زنده را به حساب هشیاری رسانه‌ای هر دو نفر دانست که با ظرافت جالبی دخالت این فرد در امور غیرمرتبط با خودش و ناامن بودن فضای رسانه‌ای جامعه حتی برای نمایندگان رادیویی و تلویزیونی صداوسیما را برای مردم روشن کردند.

سرهنگ مورد اشاره پس از برخورد زشت کلامی با گزارش‌گر مزبور، حتی زمانی که خانم جوادی‌منش وی را تا ماشین صداوسیما هدایت کرده و آنجا کارت خود را به وی نشان می‌دهد، قدرت شناسایی کارت خدمت گزارش‌گر رادیو را نداشته و با درخواست حکم مأموریت برای گزارش سطح شهر از وی شروع به بهانه‌گیری می‌‌کند، که البته در پایان گزارش با انصراف از بازداشت او همراه شد و وی حتی حاضر به پاسخ‌گویی در مورد برخورد بد خودش به این گزارش‌گر نشد.

اما نکته جالب زمانی است که مدیر رادیو جوان به‌‌جای حمایت از مجموعه‌ی خود و تلاش برای پی‌گیری چنین حرکت غیرمتعارف و غیرحرفه ای، در راستای سیاست بر هم زدن تعادل و ابتکارهای نوین در رادیو جوان، این سردبیر شجاع را اخراج کرده است.

اخراج نرگس فتحی تنها نمونه پاکسازی نیروهای توانمند این رادیو پس از برکناری دکتر گیل‌آبادی نیست، پیش از این با ایجاد شرایط سخت در این رادیو، چهره‌هایی مانند آرزو جعفرپور، بنفشه رافعی، امین نبی‌اللهی و مهران دوستی مجبور به ترک این شبکه رادیویی شدند.

به نظر می‌رسد مدیر توانای رادیو جوان که پرشنونده‌ترین شبکه رادیویی داخلی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سطح یک رادیوی استانی کم‌شنونده ارتقا! داده، در تلاش زیادی برای تعدیل گسترده نیروهای خودساخته این شبکه رادیویی می‌باشد.

این گزارش رادیو جوان را که موجب چنین رفتاری شده را می‌توانید از این پست (حدود دوهفته پیش در سایت درج کرده بودم)دانلود نمائید..

منبع : http://www.ayandenews.com/fa/pages/?cid=10636


0 نظرات:

ارسال یک نظر