کرباسچی:به محض رفع توقیف،كارگزاران را منتشر می کنیم

خلاصه:

شبکه جنبش راه سبز (جرس) : غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد به محض رفع توقیف و برطرف شدن موانع قانونی سعی می کنیم روزنامه کارگزاران را با همکاری کادر قبلی منتشر کنیم.
دبیركل حزب كارگزاران سازندگی، درباره‌ احتمال انتشار مجدد روزنامه‌ حزب متبوع خود، گفت: به محض رفع توقیف و برطرف شدن موانع قانونی اقدام به انتشار مجدد روزنامه‌ كارگزاران خواهیم كرد.
غلامحسین كرباسچی اظهار داشت: هنوز حكم بدوی روزنامه ابلاغ رسمی نشده است، اما تا جایی كه ما شنیده‌ایم محتوای حكم شش ماه تعطیلی روزنامه است كه ظاهرا قرار است بعد از قطعیت حكم ابلاغ شود. اما با توجه به این‌كه اكنون بیش از شش ماه از تعطیلی این روزنامه می‌گذرد، به محض ابلاغ رسمی حكم وكیل روزنامه نسبت به تجدیدنظرخواهی اقدام خواهد كرد.
وی درباره‌ احتمال تغییر در تركیب تحریریه روزنامه‌ كارگزاران نیز به خبرگزاری ایسنا افزود: به هر حال روزنامه‌نگاران این روزنامه ممكن است عده‌ای در روزنامه‌ها و رسانه‌های دیگر مشغول به كار شده باشند، اما ما سعی خود را می‌كنیم كه بتوانیم كادر قبلی را تا حد امكان جذب كنیم.
روزنامه كارگزاران به صاحب امتیازی حزب كارگزاران سازندگی و مدیر مسوولی سیدمرتضی سجادی به دلیل انتشار مطلبی از دی‌ماه سال 87 توقیف شد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر