سایت شکایت از میرحسین توسط حامیان موسوی هک شد

سایتی که توسط عده‌ای کودتاچی برای تنظیم شکایت از میرحسین راه افتاده بود و با تبلیغ و پشتبانی خبری خبرگزاری ایرنا هم آغاز به کار کرده بود، توسط حامیان میرحسین هک شد.

به گزارش انتخاب‌نیوز، این سایت که خود را "پايگاه مجازي جنبش مردمي ايران عليه" آنچه "قانون گريزي موج قانون براي شكايت از ميرحسين موسوي" خوانده و چند روز پیش آغاز به کار کرده بود بالاخره هک شد.
متن شکوائیه‌ای که در این وبسایت بر علیه موسوی تنظیم شده بود به شرح زیر است:
بسمه تعالي
حضرت امام خميني (رحمه الله عليه): حفظ نظام اوجب واجبات است.
متن شكوائيه آحاد مردم از مشوقين به قانون گريزي
جناب آقاي مرتضوي
دادستان محترم تهران
سلام عليكم
با احترام ، اينجانب، از نامزد خاص دهمين دوره ي انتخابات رياست جمهوري آقاي ميرحسين موسوي خامنه كه به طرق مختلف:
اعم از حضور فعال ، صدور بيانه ، سخنراني و ... ، باعث تشويق افراد به اردو كشي خياباني و نتيجتا آشوب شورش، تخريب اموال عمومي و خصوصي، مجروح كردن و كشتن هموطنان بي‌گناه، برهم زدن امنيت عمومي خصوصا مزاحمت‌هاي ديرهنگام شبانه، افترا و توهين و هتك حرمت اشخاص حقيقي و حقوقي و مسئولين ، اخلال در نظم، آسايش و عمومي، ايراد خدشه بر حيثيت نظام در سطح بين الملل، ممانعت از كسب و كار مغازه داران خيابان‌ها به جهت ايجاد رعب، خوف وحشت و اصرار بر استمرار آن، آتش افروزي، اتلاف اموال عمومي و خصوصي شده اند، همچنين از طراحان و فرماندهان پشت صحنه راهپيمايي‌ها و تجمعات و اقدامات غير قانوني و خشونت آميز و ضد مردمي كه به بهانه ي تقلب در انتخابات و تمكين نكردن به قانون ، پس از انتخابات حماسه بزرگ ۲۲خرداد ، از تاريخ ۱۳۸۸/۳/۲۳لغايت تاريخ امضاي اين شكايت نامه در سطح وسيع ، گسترده و حجيم به راه انداختند مستندا به مواد ۱۸۶ ،۶۱۸،۶۹۸،۶۰۹،۶۱۰ ،۴۹۸ ، ۶۷۵،۶۱۵،۲۰۸،۲۰۳،۶۸۹،۶۸۷،۱۸۷قانون مجازات اسلامي و ساير قوانين و مقررات مربوط به موضوع ، شكايات دارم . خواهشمند است نسبت به تعقيب كيفري متخلفين و قانون شكنان آشوبگر و معرفي آنها و احقاق حقوق از دست رفته ي اينجانب ، دستور عاجل صادر فرماييد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر