معاون سیاسی جبهه مشارکت: کسانی به دنبال حذف جریان سیاسی حامی راه امامند

معاون سیاسی دبیر‌کل جبهه مشارکت ایران اسلامی تاكيد كرد: شخصیت‌هایی که امروز عده‌ای به خود اجازه می‌دهند در نقش قاضی القضات آنها را به پای میز محاکمه بكشانند، کسانی هستند که به تبعیت از راه امام و دفاع از رای مردم شناخته شده‌اند.

به گزارش «نوروز» آذر منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار «ایلنا»، در تحلیل خود از برخي سخنان مبنی بر لزوم محاکمه خاتمي ، موسوي ، كروبي و موسوي خوئيني‌ها به عنوان مسببان ماجراهای اخیر، با بيان اين‌كه بايد از دو منظر به این مسئله نگاه کرد، گفت: یکی ورود علنی یک مقام مسئول در یک ارگان نظامی به مناقشات سیاسی است. اگر نام گوینده را از این سخنان برداریم، برای هر شنونده‌ای مشخص می‌شود که این فرد از جایگاه حزبی خاصی سخن می‌گوید و در پی حذف کامل جریان رقیب خود است که بايد به اين مسئله مهم توجه شود.
وی گفت: پررنگ‌تر شدن این صحبت‌ها در شرایط فعلی کشور بسیار خطرناک و نگران‌کننده است و نه تنها به صلاح کشور، بلكه در شان جمهوری اسلامی نيز نیست.
عضو ارشد جبهه مشارکت ایران اسلامی با تاکید بر این‌که قانون اساسی چنین اجازه‌ای به ارگان‌های نظامی نداده است، گفت: ورود ارگان‌های نظامی به مسایل سیاسی خروج آشکار از راه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی است و با ماهيت انقلاب اسلامي در تناقض بوده و تداوم آن در کشور خطرناک است.
منصوری با تاکید بر این‌که این مسئله، خطری است که اصلاح‌طلبان از سال‌ها پیش نسبت به آن هشدار داده بودند و امروز آشکار شاهد آن هستیم،گفت: شخصیت‌هایی که امروز عده‌ای به خود اجازه می‌دهند در نقش قاضی القضات آنها را به پای میز محاکمه بكشانند ، کسانی هستند که به تبعیت از راه امام و دفاع از رای مردم شناخته شده‌اند و امروز افراد و گروه‌هایی خواستار حذف این جریان سیاسی هستند كه اين مسئله در‌ تضاد علنی با جمهوری اسلامی است.
وی با تاکید بر این‌که محاکمه این شخصیت‌ها یعنی محاکمه جمهوری اسلامی که بر مبنای انقلاب اسلامی شکل گرفته است، تصریح کرد: همه طیف‌ها و گروه‌های اصول‌گرا باید به هوش باشند، چراکه تداوم این روند پایه‌های این نظام را سست و آسیب‌پذیر خواهد کرد.
منصوری ادامه داد: هر‌کدام از این شخصیت‌ها تلاش و حضورشان موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی و مورد اقبال بخشی عمده‌ای از مردم است و رفتارهای پس از انتخابات،فاصله آنها را با مجموعه حاکمیت به لحاظ کمی و‌کیفی افزایش داده است.
منصوری با تاکید بر این‌که این تحرکات و سخنان مشکلی از مشکلات امروز محافظه‌کاران را حل نمی‌کند،گفت: این سخنان با هدف انحراف افکار عمومی و دستگاه قضایی از توجه به عاملان وقایع اخیر صورت می‌گیرد.
عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی تصریح کرد: در صورتی كه روند وقایع اخیر متوقف نشود و اراده‌ای برای جبران این خسارت‌ها نباشد، اين مسئله سبب مي‌شود حاکمیت نتواند با هیچ راه‌حلی اين فجایع را جبران کند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر