مهاجرانی: اعترافات پرده سوم یک نمایش بود که از روز انتخابات شروع شد

عطاءالله مهاجرانی، دادگاه مضحک و اعترافات دروغین امروز را پرده سوم سناریویی خواند که همچنان ادامه دارد و پرده چهارم آن حذف هاشمی است.

عطاءالله مهاجرانی، وزیر دولت اصلاحات که مهمان برنامه‌ی“شصت دقیقه” بی‌بی‌سی فارسی دیروز بود، درباره‌ی اعترافات دیروز صبح گفت که این دادگاه نمایشی، پرده‌ی سوم از سناریویی بود که از روز برگزاری انتخابات به اجرا گذاشته شده است. دربرابر اشاره‌ی مجری برنامه به نقل قولی که می‌گفت “اكنون كه دانه‌ريزها در دادگاه اعتراف كردند بايد به سراغ دانه‌درشتها رفت”‌ مهاجرانی گفت به نظر می‌رسد این سناریو پرده‌ی چهارمی هم خواهد داشت که آن ضربه زدن به هاشمی، موسوی و خاتمی است و در واقع اعترافات این محاکمات مقدمه‌ی آن پرده‌ی چهارم است.
او درباره‌ی سخن ابطحی مبنی بر هم‌قسم شدن هاشمی، موسوی و خاتمی و تکذیبیه‌ی مجمع تشخیص گفت کسی که آقای هاشمی را بشناسد یا ذره‌ای باریک‌بینی سیاسی داشته باشد به خوبی می‌داند که باتوجه به شخصیت و منش هاشمی و جایگاهش به عنوان رییس مجمع تشخیص، هم‌قسم شدن او با یکی از کاندیداها به این شکلی که مطرح شده، غیرممکن و بی‌معنی است و به جمله‌ی آخر تکذیبیه‌ی مجمع در اشاره به نوع اعتراف‌گیری از دستگیرشدگان توجه داد. مهاجرانی همچنین گفت آن‌ها در پی حذف کامل سران و احزاب اصلاح‌طلب و هاشمی که از نظر آن‌ها معمار اصلی اصلاحات است هس

0 نظرات:

ارسال یک نظر