بازداشت همسر علی تاجرنیا و شماری از تجمع کنندگان در مقابل دادگاه نمایشی

شبکه جنبش راه سبز(جرس):در جریان برگزاری دومین دادگاه نمایشی برای بازداشت شدگان از سوی مجریان کودتای انتخاباتی برخی از تجمع کنندگان در مقابل دادگستری بازداشت شدند.

گزارش ها حاکی است که زهرا ميريونسي همسر و برخي ديگر از اعضاي خانواده دکتر علي تاجرنيا عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت و از اعضای ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی ساعتی پیش در جلوي دادگاه از سوی نيروي انتظامي بازداشت شدند.

بازداشت زهرا میر یونسی همسر علی تاجرنیا در حالی صورت گرفت که وی به همراه برادر و همسر برادرش از صبح امروز در مقابل دادگاه نمایشی حاضر شده بود تا شاید لحظاتی بتواند آقای تاجرنیا را پس از نزدیک به دو ماه ببیند یگان های ویژه و ماموران لباس شخصی صبح امروز گروهی از مردم و شماری از خانواده های بازداشت شدگان را که همزمان با برگزاری دومین دادگاه نمایشی در مقابل مجتمع امام خمینی تجمع کرده اند، مورد هجوم قرار دادند.

خانواده های بازداشت شدگان که به شدت نسبت به برگزاری دادگاه نمایشی از سوی کودتاچیان ر علیه بستگان شان اعتراض دارند از صبح شنبه با تجمع مقابل دادگستری ضمن اعتراض به بازداشت غیر قانونی، بلند مدت و اعمال فشار به بستگان شان برای اخذ اعترافات اجباری،به سر دادن شعار الله اکبر پرداختند که با هجوم و برخورد شدید یگان های ویژه و ماموران لباس شخصی مواجه شدند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر