تأخیر در آغاز تنفیذ یا خودداری از پخش زنده؟

در حالی که صبح امروز حبیب الله عسگر اولادی میهمان برنامه صبح عالی بخیر شبکه اول سیما در پاسخ به مجری که ساعت شروع مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری را پرسیده بود، ساعت 10 صبح را آغاز این مراسم اعلام کرده بود تا کنون شبکه خبر سیما و خبرگزاری فارس خبری در این باره منتشر نکرده‌اند.
به گزارش آینده، معمولاً مراسم‌های رسمی نظام و سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب ساعت 10 صبح آغاز می‌شود. طبق اخبار رسیده برخی شخصیت‌های نظام، از پیش از ساعت 10 در حسینیه امام خمینی(ره) حضور پیدا کرده‌اند.
با این حال در حالی که مسئولان صداوسیما اعلام کرده بودند این مراسم به صورت زنده از تلویزیون پخش می‌شود، مشخص نیست در آغاز مراسم تنفیذ تأخیری رخ داده یا آن‌که پخش زنده این مراسم و انتشار زنده اخبار آن منتفی شده است. به ویژه که تا ساعت 12 ظهر هم هیچ خبری در این باره منتشر نشده است.
طبق گزارش‌های رسیده آیت‌ا.. هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان، سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق و سید حسن خمینی نوه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، در این مراسم شرکت نمی‌کنند اما گفته می‌شود محسن رضایی ضمن تأکید بر تداوم اعتراضات خود به روند انتخابات در حسینیه امام خمینی(ره) حضور یافته است. این در حالی است که طبعاً مهدی کروبی و میرحسین موسوی در این مراسم حاضر نمی‌شوند.

به گزارش پارلمان‌نیوز، این در حالی است که از ساعات اولیه صبح امروز حضور پررنگ نیروهای انتظامی و امنیتی در خیابان‌های منتهی به حسینیه امام خمینی(ره) به چشم می‌آمد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر