مسیرهای راهپیمایی فعالین جنبش سبز در مشهد در روز تحلیف

فعالین جنبش سبز ایران در مشهد، امروز و فردا در اعتراض به تنفیذ و تحلیف دولت كودتا و تقلب،در نقاط مختلف این شهر راهپیمایی و تجمع خواهند کرد.



به گزارش «روزآنلاین» بر اساس اطلاعیه این فعالین، "سبزهای مشهد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (14 و 15 مرداد) از ساعت 18 تا 20 موج‌آفرینی جدید خواهند كرد و با حضور در خیابان‌های مشهد همراهی خود را با دیگر ایرانیان در سراسر دنیا اعلام خواهند كرد."

در اطلاعیه این گروه می‌خوانیم: "کودتاچیان برای تحلیف رئیس دولت کودتا ـ محمود احمدی‌نژاد- روزچهارشنبه ١٤ مرداد را انتخاب کرده اند که مصادف است با سالگردانقلاب مشروطیت. کودتاچیان می‌خواهند سمتی را که با کودتا بدست آورده و برای حفظش خون پاک جوانان ایران رابر زمین ریخته‌اند در روز انقلاب آزادی تطهیر کنند. پاسخ ایرانیان و رهروان جنبش سبز به این ترفند جدید رئیس جمهور غیر قانونی یک «نه» دیگر است. در 103مین سالگرد انقلاب مشروطیت مردم مشهد با حضور در خیابان‌ها ضمن گرامی داشت انقلاب مشروطه، «نه» بزرگی به دیكتاتوری و استبداد خواهند گفت."

فعالین جنبش سبز از مردم مشهد دعوت كرده‌اند با راهپیمایی سكوت، تكبیر ،شعار"مرگ بر دیكتاتور"، نشان دادن علامت (V) و بستن مچ بندهای سبز و مشكی در 3 مسیر در مشهد و در روزهای چهار شنبه و پنجشنبه از ساعت 6 تا 8 عصر، "كودتا را رسوا كنند".

مسیرهای راهپیمایی
مسیر اول: مركز شهر
مركز تجمع: میدان تقی آباد
(مسیر های فرعی در صورت حمله سركوبگران : خیابان دانشگاه-چهار راه دكترا، خیابان احمدآباد-فلكه احمدآباد-سه راه راهنمایی، خیابان كوهسنگی-زیست خاور )

مسیر دوم:شرق شهر
مركز تجمع: چهار راه شهدا(باغ نادری)
(مسیرهای فرعی در صورت حمله سركوبگران: خیابان شیرازی-حرم امام‌رضا، خیابان آزادی-خیابان حجت، خیابان خسروی-فلكه گنبد سبز )

مسیر سوم: غرب شهر
مركز تجمع: بلوار سجاد و پارك ملت
(مسیرهای فرعی در صورت حمله سركوبگران: بلوار سجاد-چهارراه بهار، خیابان معلم-چهارراه معلم، خیابان آزادشهر- چهارراه میلاد )

فعالین سبز در مشهد از مردم خواسته اند این فراخوان را به هر طریقی كه می‌توانند به اطلاع دیگران برسانند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر