عضو كميته حقيقت‌ياب خبر داد: پيگيري مرگ عليرضا در مجلس

بررسي علت مرگ عليرضا 12 ساله كه پنج‌شنبه گذشته در بهشت‌زهرا به خاطر ضربه به سرش كشته شد در دستور كار مجلس قرار گرفت. حميدرضا كاتوزيان، عضو كميته حقيقت‌ياب مجلس با تاكيد بر اينكه مجلس به‌طور قطع علت و چگونگي كشته شدن عليرضا را بررسي مي‌كند گفت: متاسفانه بنده و همكارانم تاكنون از اين حادثه مطلع نبوديم چراكه در اين خصوص به من و همكارانم اطلاع‌رساني نمي‌شود.

به گزارش «اعتمادملی» وي با اشاره به تاكيد مقام معظم رهبري مبني بر دلجويي از آسيب‌ديدگان ناآرامي‌هاي اخير گفت: ما به عنوان وكلاي مردم وظيفه رسيدگي به اين امور را داريم بنابراين از خانواده‌هايي كه در جريان ناآرامي‌هاي اخير آسيب ديده‌اند خواهشمنديم اين اتفاقات را به نمايندگان منعكس كنند چراكه ما در جريان همه حوادث نيستيم. كاتوزيان تصريح كرد: مردم از طريق تلفن‌هاي مجلس شوراي اسلامي و ايميل‌هاي نمايندگان كه در سايت مركز پژوهش‌ها قيد شده است مي‌توانند اخبار و نگراني‌هايشان را به ما منتقل كنند تا مجلس بر حسب وظيفه به آنها رسيدگي كند.
پنج‌شنبه گذشته عليرضا همراه پدرش براي شركت در مراسم چهلم برخي از جان‌باختگان ناآرامي‌هاي پس از انتخابات به بهشت‌زهرا رفته بود، در هنگام بازگشت عليرضا از پدرش جدا مي‌شود. بنا به گزارش سايت‌هاي خبري وي بر اثر اصابت باتوم به سرش دچار خونريزي مغزي شده و كشته مي‌شود. خانواده عليرضا پس از 4 روز از مرگ وي دوشنبه شب جسدش را از پزشكي قانوني تحويل گرفتند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر