ممانعت از حضور خبرنگاران اصلاح طلب در نمایش تحلیف

بر اساس جدیدترین گزارش رسیده از خبرنگاران «موج سبز آزادی» حراست مجلس صبح امروز در اقدامي عجيب با كارشكني در صدور كارت، مانع ورود برخي خبرنگاران براي پوشش مراسم تحليف شده است.

بر اساس این گزارش، با وجود آن كه از روزهاي قبل اداره اخبار مجلس اسامي خبرنگاران را براي هماهنگی حضور آنها دريافت كرده بود، حراست مجلس به شكل گزينشي اقدام به صدور كارت براي خبرنگاران كرد. بر اين اساس دو نفر از خبرنگاران خارجي و چهار نفر از خبرنگاران اصلاح طلب اجازه حضور به مجلس را نيافتند. سجاد سالك و سميه قشقايي خبرنگاران اصلاح طلب و مهدي حسني و ميلاد پيامي دو عكاس روزنامه هاي اصلاح طلب با ممانعت حراست مجلس مواجه شده و اجازه ورود به پارلمان را نيافتند. اين در حالي است كه مهدي حسني يك روز قبل دوربينش را براي چك و بررسي به مسئولان امنيتي داده بود و در آن هنگام اعلام شد كه وي مشكلي براي ورود به مجلس ندارد.

این گزارش حاکی است در همين حال يكي از مسئولان اداره كل اخبار و رسانه هاي مجلس اعلام كرد اسامي تمام خبرنگاران براي صدور كارت در اختيار حراست مجلس قرار گرفته، اما حراست مجلس تشخيص داده كه تعدادي از خبرنگاران صلاحيت حضور در مجلس را ندارند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر