بازداشت دو تن از فعالان ستاد موسوی و کروبی در قروین و تهران

در ادامه تلاش کودتاگران برای سرکوب جنبش سبز، شماری دیگر از هواداران میرحسین موسوی و مهدی کروبی در قزوین و تهران بازداشت شدند.



به گزارش«جرس»‌ مهدی یادگاری دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشگاه بین الملل قزوین و از فعالان ستاد میرحسین موسوی یکی از بازداشت شد‌گان روزهای اخیر است.

بنابر گزارش فعالان حقوق بشر مهدی یادگاری پنج روز پیش در محل کارش که با محل سکونت‌اش یکی است از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد و تا کنون از وی هیچ خبری در دست نیست.

از سوی دیگر امیر اصلانی کارشناس ارشد برق از دانشگاه علم و صنعت و مدیر عامل یک شرکت نرم افزاری نیز ظهر روز شنبه در تهران بازداشت شد.

چند مامور لباس شخصی، امیر اصلانی را در مقابل در شرکت وی و بدون هیچ حکم قضایی بازداشت کردند و به مدت پنج ساعت با چشم بند به مکان نامعلومی برای بازجوی بردند. سپس چهار مامور همراه وی به منزل او مراجعه کرده و به مدت یک ساعت به تفتیش و ضبط اموال شخصی او و همسرش پرداختند.

ماموران در مورد دلایل یا اتهام امیر اصلانی توضیحی ارائه نکردند اما نزدیکان وی گفتند که از اظهارات ماموران چنین برداشت می شد که او به دلیل فرستادن ایمیل از سوی"شعبه اول دادسرای جرایم اینترنتی" درباره جریانات پس از انتخابات بازداشت شده است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر